Anmäl dig till valutbildning

Anmäl dig till nästa steg i vår utbildningssatsning. Vi vill ha din anmälan senast den 26 juni. Följ med när alla medlemmar i Värmland får möjlighet att samlas 19-20 augusti för utbildning med fokus på valarbete, engagemang och politik!

Välkommen till vår utbildningshelg 19–20 augusti! Denna gång kommer fokus kommer ligga på valarbete, engagemang och politik. Ta chansen och få med dig massor av idéer och kunskap inför kommande valarbete, hur vi ska göra, hur vi får med oss fler, helt enkelt vad som behöver göras för att vi ska kunna genomföra vår socialdemokratiska politik. Den vi kan genomföra när vi vinner val. Och det ska vi göra. Den första av tre valrörelser börjar redan när vi kommer hem, kyrkovalet som sker den 17 september. Ni vet vad som sker 2018 och 2019 är det val till Europaparlamentet.

Anmäl dig på valutbildning.confetti.events senast den 26 juni. Möjlighet till övernattning finns för den som vill. Alla medlemmar är välkomna och som vanligt är alla våra utbildningar avgiftsfria.

Anmälan är nu stängd, men skulle du komma på i början av augusti att du vill vara med, ring 054–17 57 00 så fixar vi det.